mijn eerste reisverslag. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu mijn eerste reisverslag. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu

mijn eerste reisverslag.

Blijf op de hoogte en volg Maureen

28 Januari 2016 | Spanje, Alicante

Hoi allemaal,

Nu is het dan bijna zover, morgenvroeg vlieg ik om 06.50 met 2 klasgenoten naar het mooie Alicante, dit is een plaats in Spanje. Ik ga hier een half jaar stage lopen, wanneer we precies beginnen is nog niet helemaal duidelijk dus wanneer ik terug kom is ook nog niet duidelijk.

Eva en ik gaan samen stage lopen in een ziekenhuis, Imed Elche. Hier krijgen we de eerste maand 4 dagen in de week 5 uur lang een spaanse curcus, deze curcus is aangeboden via het ziekenhuis.

Via deze site wil ik mensen laten weten hoe mijn stage is, wat ik allemaal doe en hoe mijn ervaringen hier zijn.

Groetjes Maureen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 3460

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: