mijn eerste paar dagen. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu mijn eerste paar dagen. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu

mijn eerste paar dagen.

Blijf op de hoogte en volg Maureen

02 Februari 2016 | Spanje, Alicante

Hoi allemaal.

Hier mijn eerste verslag over de eerste paar dagen hier in het lekkere zonnige Alicante. Vrijdag zijn we om 3 uur vertrokken naar het vliegveld, papa & mama en sharon dijk en sharon lensen gingen met me mee om me uit te zwaaien, om half 5 spraken we af met Eva en Wendy om onze koffers in te leveren, ik had thuis al ingecheckt en we zaten op rij 3, dus lekker voor in het vliegtuig.
Om 6.50 zaten we in het vliegtuig, het was een vol vliegtuig waardoor onze handbagage niet allemaal mee mocht in het vliegtuig omdat er geen plek meer was in de bakken voor de bagage. Ik heb de hele vlucht geslapen. Om ongeveer half 10 waren we geland en konden we onze koffers halen dit ging allemaal redelijk snel en om 10 uur stonden we al bij Laura en Eef, dit zijn nederlandse mensen die de stages voor ons hebben geregeld, toen de hele groep compleet was met de nieuwe studenten hebben we iedereen bij hun eigen huis afgezet en waren we rond half 2 in ons eigen appartement, we waren kapot van de reis dus hebben ook eigenlijk de hele dag niet veel meer gedaan en alleen maar even een door onze straat heen gelopen aangezien we midden in een winkelstraat wonen. 's Avonds zijn we optijd gaan slapen. De volgende dag werden we rond half 10 verwacht bij het huis van Eef en Laura om zo naar Alfaz del Pi te gaan voor een introductie over het komende half jaar, dit duurde niet heel erg lang en hebben we de zaterdag middag nuttig gebruikt om een middagje te gaan winkelen in de Primark. 's Avonds zijn we met een groep van 8 meiden samen gaan dineren en samen wezen stappen.
Zondags zijn hier de winkels gesloten en moesten we zelf wat gaan verzinnen om te gaan doen, aangezien het hier heerlijk lekker weer is zijn we even naar het strand gegaan en daar even lekker gezeten op onze lazy sunday, 's Avonds hebben we gewoon moordvrouw kunnen kijken. Maandag waren we de hele dag vrij en hebben we onze wekker om half 11 gezet om lekker een dagje wat klungel dingetjes te gaan doen, koffer uitpakken, winkelen, huishoudelijke zaken etc, al met al waren we ( Eva en ik ) er om ongeveer 18.00 weer en hebben we heel veel leuke dingen gezien en gedaan. Vandaag hebben we om kwart voor 2 een introductie op stage en vanaf morgen begint onze spaanse stage in het hotel Imed Elche in Alicante.

Liefs Maureen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 3455

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: