Reisverslag 3 - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu Reisverslag 3 - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu

Reisverslag 3

Blijf op de hoogte en volg Maureen

14 Februari 2016 | Spanje, Alicante

Olaa,

Hier even weer een verslag over hoe mijn afgelopen week in Spanje weer voorbij is gevlogen. De afgelopen week was de eerste week van onze spaanse curcus, erg vermoeiend maar super intressant, door deze curcus leren we veel spaanse handelingen en de spaanse taal. De man die ons lest geeft is spaans en kan eigen maar een klein beetje Engels dus we moeten gewoon spaans kunnen om de man te begrijpen, naast de curcus hebben we nog 3 late diensten op stage, onze afgelopen week is dus vooral bestaan uit curcus, stage en slapen maar de tijd vliegt voorbij en ik heb het super naar mijn zin.

Gisteren ( zaterdag ) hebben we een stadstocht gemaakt door Allicante en hebben we alle Nederlandse studenten leren kennen die hier over Spanje verdeeld wonen, echt een super leuke dag gehad, we zijn eerst door de stad heen gelopen en hebben we verschillende dingen mogen bekijken de tocht eindigde op een hoge berg waardoor je een heel mooi uitzicht had over Allicante en over de zee, aangezien het lekker weer was was het geen probleem om deze stadstocht te lopen, we hebben samen de dag afgesloten aan de boulevard om lekker paella te gaan eten.

Aankomende week hebben we weer curcus en stage.

Elke dag op stage kom ik nieuwe dingen tegen en word mijn stage steeds leuker, vanaf afgelopen week ga ik met de verpleegkundige mee en heb ik al met veel dingen mogen helpen assisteren, bijvoorbeeld infuuslijnen vullen en aansluiten, spuiten mogen geven en ik mocht zelfs al op een collega gaan oefenen met bloedprikken, dit vond ik nog een beetje spannend en wou liever eerst nog even kijken hoe het ook alweer ging, deze week mag ik waarschijnlijk oefenen op een collega.

Bij de curcus gaan we deze week infusen op elkaar prikken en ook bloedprikken op elkaar.

Ook voeg ik even weer foto's toe.

Tot volgende week !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 3444

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: