Tweede curcus. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu Tweede curcus. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu

Tweede curcus.

Blijf op de hoogte en volg Maureen

21 Februari 2016 | Spanje, Alicante

Buenas dias,

Deze week alweer de tweede curcus gehad, wat gaat het snel nog maar 1 week curcus te gaan en dan weer volop aan de bak op stage. Deze week 2 handelingen kunnen aftekenen ( subcutaan injecteren en katheteriseren )

Het weer word hier steeds beter, aankomende week word het 23 graden dus daar gaan we volop van genieten ondanks dat we op stage zijn. :(

Afgelopen vrijdag hebben we een rondleiding gehad door het ziekenhuis gehad en zijn we op verschillende afdelingen geweest in het ziekenhuis, waar we stage komen te lopen. We zijn naar de OK geweest en hebben de behandelkamers mogen bekijken, zo weten wij waar we terecht komen. ( zie foto's )

Aankomende week mijn laatste week curcus en vanaf dan die week gewoon weer het normale leven stage. Ochtenddiensten zijn van 8 tot 3 en de avonddiensten van 3 tot 9.

Volgende week zet ik er weer een nieuw verhaaltje op.

Adios.