Einde van de curcus. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu Einde van de curcus. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu

Einde van de curcus.

Blijf op de hoogte en volg Maureen

28 Februari 2016 | Spanje, Alicante

Holaa lezers,

Vandaag weer een verhaaltje over de afgelopen week. Wij hebben donderdag de laatste dag curcus gehad. Deze week was een leuke week. We hebben op elkaar mogen bloedprikken en infuus mogen prikken, super spannend maar ook super leuk. Donderdag hebben we de curcus samen afgesloten en hebben we samen tapas gegeten. Op stage gaat het ook goed en heb het ook erg naar mijn zin. Ik heb al veel handelingen gezien en mogen doen, zo heb ik afgelopen week een drain verwijderd, hechtingen verwijderd, de drain verzorgd en nog veel meer verpleegtechnische handelingen, een infuus verwijderd etc. Deze week heb ik mijn laatste week op de multidisciplinaire afdeling, hierbij heb ik vrijdag ook een eerste tussenevaluatie op stage en ga ik vanaf volgende week naar de intensive care. Hier kijk ik echt naar uit en denk ik dat ik super veel ga zien en super veel ga leren.

Vandaag ( zondag 28 - 02 ) een regenachtige dag gehad, aan het begin van de middag scheen de zon en ineens sloeg het om, regen.. Dit is de eerste keer dat ik regen in Spanje heb gezien, dit duurde niet lang en na een tijdje scheen de zon weer. Aankomende week wil het dan ook mooi weer worden en gaan we steeds meer richting de zomer.

Spaanse kusjes van Maureen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 3448

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: