Alweer eind april.. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu Alweer eind april.. - Reisverslag uit Alicante, Spanje van Maureen Wetering - WaarBenJij.nu

Alweer eind april..

Blijf op de hoogte en volg Maureen

20 April 2016 | Spanje, Alicante

Hoi allemaal,

Hoe vinden jullie mijn verhalen? Van sommige lezers krijg ik positieve berichten en vinden ze het leuk om te lezen hoe ik het hier heb, dat klopt ook want de tijd vliegt.

Alweer een tijdje geleden dat ik wat getypt heb, dit komt door mijn drukke bestaan hier. Mijn laatste berichtje ging over het weekend in Madrid, hierop volgde gewoon een normale week stage nog steeds op de intensive care. Het weekend na Madrid was het vriendinnen weekend. Esmee een huisgenootje moest naar huis voor een week om examens af te nemen en de andere drie huisgenoten hadden allemaal bezoek behalve ik, het was een leuk weekend en ik heb dan veel gedaan met Sterre en amber en haar vriendinnen. Super gezellig en hebben dan ook eigenlijk niet veel gedaan in het weekend. 'S nachts tot de vroege uurtjes heen stappen en overdag slapen aan het strand en weer door. Het stapelden is hier wel wat minder want de spaanse mannen zijn meer dan irritant en als je er wat van zegt kijken ze je aan van waar heb je het over ? Ik kan misschien niet veel en goed spaans maar kan anderen wel duidelijk maken hoe ik ergens over denk.

Het weekend van 16 april hadden we een jeepsafari met een deel van alle studenten, een super mooie dag met super mooi weer. De dag duurde van ongeveer 10 tot 18. We hebben veel gezien en hebben met zijn allen erg genoten van deze dag. We zaten dan ook met alle huisgenoten in de jeepsafari alleen esmee was er niet bij want zij was nog in Nederland. De dag zijn we geëindigd bij een park met watervallen waar we dan ook in mochten zwemmen, het water was alleen super koud maar wel echt super gaaf.

Zondag 17 april de eerste verjaardag van een huisgenootje gevierd. Lekker gestapt met z'n allen en de hele dag aan het strand gegeten. 'S Avonds uiteten geweest met z'n allen en haar verjaardag goed gevierd. (:

Maandag 18 april begonnen op een nieuwe afdeling de operatie kamers. Na 3 dagen vind ik dit helemaal geweldig en vind ik het erg leuk. Al veel gezien bijvoorbeeld : Veeel borstvergroting, pinnen verwijderen bij een gebroken enkel. Vandaag woensdag 20 april de hele dag bij 1 operatie geweest. Een vrouw van 70 jaar liet zijn borsten liften, hierbij had ze dan al een borstvergroting gehad dus de siliconen werden verwisseld en er vond een lifting plaats. Toen ik naar huis ging was de operatie nog niet klaar en de operatie was al 5 uur bezig, zere voeten van het staan dat krijg je hier heel gemakkelijk, ik loop natuurlijk op van die ozoooo mooie croks dus niet de stevigste schoenen.

Dinsdag 19 april mocht ik assisteren bij de operatie en dat al na 2 dagen, erg leuk om te doen. Ik moest mn handen steriel wassen en helemaal een steriel pak aan. De chirurg en de verpleegkundige waar ik mee meeliep zeiden rustig tegen mij in het spaans wat ik moest pakken en ik mocht het dan aangeven erg leuk maar soms ook wel lastig, ik weet natuurlijk niet goed hoe alles in het spaans is en er liggen wel 10 verschillende scharen en mesjes en tangetjes en als er dan 1 word gezegd is het wel van belang dat je weet wat je geeft, ik hoop dat ik dit nog vaak mag doen en dat ik dan ook ga onthouden hoe alles heet. Vind het al heel wat dat ik mee mag kijken en veel zie.

Aankomend weekend 23 april gaan we met de huisgenoten naar een festival. Hier komen Nederlandse dj's en is een feestje van zaterdagmiddag 12.00 tot zondag 06.00. Dat word zondag lekker slapen aan het strand en lekker bijkomen.

Natuurlijk hebben we in dit leuke huis ook nog steeds last van kakkerlakken en andere leuke dingen in het huis, bijvoorbeeld een boiler die geen warm water geeft wat ondertussen gewoon komt omdat ik op knopjes had zitten drukken en dus de boiler had uitgedrukt ( blond ?! ) af en toe valt het stroom ineens uit en zitten we in een donker huis.

Volgens mij heb ik jullie weer voor een groot deel op de hoogte gebracht en zal ik binnenkort weer wat van me laten horen.


Saludos Maureen.

  • 20 April 2016 - 20:02

    Annie Wetering:

    Hallo Maureen,
    Ik vind het leuk jouw verhalen te lezen.
    Wat mogen jullie toch al veel doen daar in het ziekenhuis!
    veel plezier met stappen maar doe het rustig aan!

    Groeten Annie

  • 21 April 2016 - 15:33

    Dieneke:

    zo zo Maureen, wil je wel weer terug naar ons koude kikkerlandje, je vermaakt je prima, zo te lezen, veel plezier nog, groetjes van de fam Koes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Maureen

Actief sinds 19 Jan. 2016
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 3456

Voorgaande reizen:

29 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: